miércoles, agosto 29, 2007

TOT...


Després de les vacances....Després dels naixements...Després de carregar les piles us escric un text que m'agrada molt i que segons m'han dit és de la doctora Na Martha Morris:
TOT
Tot el que saps
Tot el que ets
Tot el que fas
Tot el que tens
Tot el que creus
Tot
Ha servit per arribar fins aquí...

Com seguir?

Com fer per anar més enllà?
Tal vegada hagi arribat el temps d'utilitzar
Tot el que encara no saps
Tot el que encara no ets
Tot el que de moment no fas
Tot el que afortunadament no tens
Tot allò en què encara no hi creus

Oi..que anima, en tots sentits humans i i de testimoniatge cristià ?

8 comentarios:

Montse dijo...

M'agrada molt aquest poema, encara que jo no puc donar massa testimoniatge cristià, però m'agrada molt.
Jo sempre he cregut amb Déu, però no em sento tant unida a la comunitat cristiana com tú, sóc de les que van poc a misa, però la meva mare sempre m'ha ensenyat, que hagi de fer sempre el bé, i això intento, encara que a vegades m'emprenyo molt, i dic coses que no voldria dir, però no em puc dominar.
Endavant Miquel!!

SSQ dijo...

Molt bonic. Gràcies per compartir-lo.

Anónimo dijo...

Molt oportú en aquest moment, que comença un nou curs...com fer per anar més enllà? ...
Molt vàlid per mi aquestes reflexions.
Gràcies per compartir-les.

Marga

Anónimo dijo...

SEMPRE EN CAMÍ... una pregària molt bonica, gràcies!!

Anónimo dijo...

Per cert, felicitats pel nou nét!! bonic post, també!!

Manel Filella dijo...

- Montse: Fer el bé...això és seguir Jesús. "Quan us ho vaig això Senyor..? Quan ho feieu a un d'aquests més petits...."
- Saltinbanquineta:No creus que la plenitud de la vida és compartir...?
- Anònim (Marga) Quan no serà més Anònim...Marga ? Per això ho comparteixo...
- Zoila: Gràcies. I tu i jo "fent camí"....sempre...eh?

Maria Escalas Bernat dijo...

Coincideixo amb la Marga, és molt oportú, en aquest moment llegir això.
Gràcies per compartir-ho.
I per cert, Montse, si intentes fer allò que et deia la teva mare segurament estàs més a prop de Jesús que molta gent de missa diària.

Manel Filella dijo...

Maria: M'agrada compartir les coses. I tu també que t'agrada fer-ho.Per molts anys doncs..puguem continuar-ho fent.