jueves, enero 10, 2008

REIS...


Sabeu què és la fotografia oi?
Doncs els Reis, per una carta que van enviar els meus fills, m'han dut la consola "Nintendo DS...".
Oi que la coneixeu?

Quina il·lusió...Quins tips de jugar podré fer...
Però de moment només tinc el joc que em surt a la pantalla.
I ja ens tens a la meva dona i a mi jugant cada dia una estona.

Per què?
Doncs perquè així tindrem el cap ben clar i entrenat per poder conviure amb tota la família i els nostres fills i els nostres néts.
No és emocionant...?
A més de ser ben cert que cada cop més necessito exercitar el meu cervell, els nostres fills volem que estiguem ben atents a ells i als nostres néts. Amb aquesta claredat ben segur que no estarem tan preocupats per les nostres manies sinó amatents a les necessitats dels altres.
És d'agrair les ganes i l'interés que tenen que no embellim precoçment i que els poguem acompanyar amb totes les facultats ben actualitzades i tots plegats conviure més plenament les nostres vides.

Més endavant ja ens comprarem el Mario i el Super Mario...i el Pokemon...
Clar un TDT també cal tenir-lo...no?Per estar al dia...

I a vosaltres què us han portat....?

1 comentario:

Cris Ruano dijo...

Quina casualitat, Manel! És el mateix regal que hem fet als meus avis! Però no sé si ells li posaran tanta il·lusió... i mira que els intentem explicar com funciona!
M'alegro que els reis es portesin tan bé.