sábado, febrero 09, 2008

Primavera...primerenca



Inici de mes força complert...
Clar, com que jo no tinc "exàmens" com els meus amics i amigues...
No acabo d'entendre quan deuen estudiar.....però si no tenen temps...només exàmens i més exàmens...
Deu passar que no estudien i aleshores els "profes" perquè estudiin els posen exàmens cada setmana...i així estudien si volen aprovar...no?

Jo en canvi he pogut contemplar la natura....
He anat a comprar una ceràmica a les "benedictines" de Montserrat. Les ceràmiques posaven el nom dels meus néts: Joel i Oriol.
Demà diumenge els les donaré.
Bé avui a més d'això, al matí ,he anat a una reunió d'estudi de Pastoral Obrera de Catalunya i les illes que reflexionava sobre la "immigració" de gent al nostre país i com els podem i devem ajudar a integrar-se.

Ahir a la nit, una trobada d'estudi d'Evangeli amb companys de la zona de montserrat, de l'ACO.
Interessants aquestes trobades...
Quedo sorprès de la continuïtat, de l'esforç que comporta i de la confiança que dóna a tots plegats per ser fidels al nostre compromís cristià
Ens donem suport mútuament i ens ajudem a no defallir en la recerca dels "projecte" de Jesús.

I per avui ja en tinc prou per actualitzar el Fotolog que sinó passa massa dies sense fer-ho.
Fins aviat

No hay comentarios: