martes, agosto 05, 2008

Confiar...


Des de l'Artiga de Lin...Val d'Aran

- En "Trap", el meu gos...tot jugant ha trobat pel camp del Pallars Sobirà un ocellet mort entre les herbes de la muntanya...
- Un excursionista que passava per allà...m'ha explicat les excel·lències dels "cockers" sense jo demanar-li pas...
- Avui estic contemplant la grandiositat de les muntanyes del Montardo, la serralada dels Colomers...
- Unes jovenetes de 14 anys, que conviuen en el meu mateix hotel estan preocupadíssimes per fer goig als nois que es passegen pels voltants...
- Penso en les desgràcies i guerres que existeixen per tot arreu.
- Penso en les preocupacions dels nostres polítics i les del president de la conferència episcopal...
- Penso en na S, na B, en R, en F, na I,n'I, i tants que no saben per què a ells els ha tocat de viure amb la malaltia...
- En les enfermetats de tants familiars i amics i amigues meus...
- He de confiar en la presència salvadora i misericordiosa deJesús... és el més racional del meu ésser.
- En l'empenta i la il·lusió d'en M i d'en P en fer bé la feina que fan i en l'educació dels seus fills.

M' ho ha recordat els pans i els peixos de la multiplicació i la confiança de Pere per sobre de les aigües...

Bon estiu

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Mira tu!
Mons pares estan pel pallars Jussà... aiiix... i jo... que en fa de temps que no hi vaig per aquelles terres...algun dia m'hi hauré de passar, les anyoro, sincerament... així que si en tens la oportunitat, passa per un poblet anomenat SENTERADA, a 10 quilometres de la Pobla de Segur direcció a Pont de Suert... maco maco... no t'ho pots perdre eh?... i dona records a la gent jejeje...

Doncs res, per fi he pogut tornar a escriure i actualitzar el meu blog... un petonàs i acavba de passar unes bones vacancetes eh?...

Petons.
chao chao.

Tina.

SSQ dijo...

Molt bon estiu! També pel "Trap" (de part de la "Perla" i la "Negreta", les gossetes més pallassetes!)