jueves, septiembre 25, 2008

Sufficit diei malitia sua... (Mt.6,34)



"Ja en té prou cada dia amb el mal que porta..."

- A les vuit del matí calia portar a donar fer volta amb el gosset.
- Em trobo la M.també passejant el seu gos. És que avui el seu marit ha hagut de marxar a les cinc del matí per arribar a les set al seu lloc de treball, a Vilanova.. Tornarà a les cinc de la tarda. I així cada dia...
- He hagut d'anar a comprar al "super..." La caixerà estàt molt amable amb tots els clients, dient el nom de pila de cadascun...Es veu que els coneix molt bé...i així la cua de la caixa es feia eterna...per les converses que tenia amb cada client.
- He mirat si les cançons que necessita la meva jove per fer el crèdit d'estudis que pecisa per la seva feina, les havia pogut baixar totes amb l'Ares (programet per baixar fitxers d'internet)I sí, moltes. Estarà contenta i jo també...
- En Ll. m'ha enviat per correu electrònic...els cants de la Missa que diumenge vinent hauré d'assajar i conduir en la celebració...a la meva parròquia.
- La meva dona ha hagut d'anar al metge de capcelera per comentar allò que ha de fer ja que té unes pedretes a la melsa...
- El pastor evangèlic de l'església on va la noia que ve a casa a fer feines de neteja ha vingut a casa, amb el seu cotxe a recollir un armariet per poder-lo portar a casa de la P., ja que a mi no m'anava bé de fer-h.
- També avui ha sigut el primer dia que la meva dona i jo anàvem a buscar el nostre nét Joel a la nova escola pública d'enguany...perquè ja va a P3.
- Al "sorralet" s'ha trobat amb molts altres nens i nenes. I s'han deixat els juguets que portaven cadascú.
- He preparat la reunió de demà del Consell pastoral parroquial. La primera de l'any escolar que iniciem.
- M'he apuntat a una jornada de reflexió a Rosa Sensat, entorn uns projectes i experiències que s'anomenen "AS" - Aprenentatge i Servei-.
- Avui també hi ha hagut la reunió de Zona de l'ACO per nomenar el seu representant a les reunions del comité central (no hi he pogut anar...)
- El meu amic C. de l'hospital de Can Ruti que té 9 anys...m'explicava qu a la seva habitació hi ha una nena magrebina,que quan ha d'anar al Lavabo, no utilitza el que hi ha a l'habitacó, perquè aquest el fa servir ell, que és un nen. Ella ha d'anar a un que hi ha al final del passadís... El meu amic de nou anys em comenta: "És que costa molt canviar les tradicions dels pobles..."
- He mirat d'actuaitzar els meus "blocs" d'internet
- M'oblidava de dir-vos que cada cop que sento els comentaris sarcàstics i els insults partidistes del locutor "Jimenez Losantos" de la COPE, penso que alguns bisbes ho deiuen agrair i celebrar...

1 comentario:

Assumpta dijo...

Hola!!
Aquest Jiménez Losantos encara el deixen parlar? Quin impresentable!!

I que maco el teu amic C. de 9 anys :-))

I el net a P3!! :-))

De fet, això és un post ben complert, eh?

L'altre dia, l'Albert, on anem a dinar molts dies laborables (7 € el menú i és boníssim i completíssim) ens en parlava de l'Ares... es baixa música, la guarda a un llàpis de memòria i després la posa al Bar :-))

Salut!! :-))