domingo, marzo 08, 2009

Escolteu-lo...



"Aquest és el meu Fill, el meu estimat; escolteu-lo" (Mc 9,2-10)
I com es fa això? De quina manera? Quan ?...
És que el seu missatge i encàrrec missioner és "salvació" "Bona nova", "misericòrdia"...

- M'escriu la S. dient-me que s'ha passat la nit plorant perquè el metge li ha dit que ha de tornar a fer la "quimio". Tot just ha fet 16 anys. Que a veure si la vaig a veure...
- En P. em diu que aquesta tarda ja podrà anar a casa, però que haurà de fer-se "revisions" setmanalment. Assumpte de "plaquetes"
- En M. en tornar d'una temporada de baixa laboral...li diuen que no poden continuar tenint-lo a l'empresa...per això de la crisi.Que ja l'indemnitzaran.
- A la Missa que he anat avui,l'homilia ha estat un comentari, tot passant unes diapositivies en Powerpoint sobre el "dejuni quaresmal d'avui dia".. Esperança..acolliment..somris en les preocupacions..comunicació i no tancament...solidaritat i no egoisme...
- Aquesta nit "pregària amb l'ACO"? o companyia familiar?...
- Val la pena anar a les sessions del seminari "Per un ordre mundial més just"?
- I al curs de formació permanent ?
- En J. 15 anys, amb qui em trobo cada setmana, no entèn el que llegeix ni sap les taules de multiplicar. Bé...la taula del 1 i del 2 ja les sap força..Em costa de saber que pretenen a la seva escola "especial".
- En ocasió de la reflexió del plà diocesà d'enguany "Els sagraments, celebració i vida"
el nostre grup s'adona...que tota la vida...també és "sagrament" de Déu, el Salvador...
- La N. m'explicava que des que té un gos el treu a passejar 5 cops al dia i a més com que avui ha fet molt bon dia ha anat d'excursió amb el gos per la muntanya fins l'hora de dinar...
- Em S m'ha dit que ahir va tenir amics del poble a dinar....i que després es quedaren per veure tots plegats els diversos partits de futbol que transmetien per la "tele"...

- I miraré d'escoltar i fer el que em digui "Jesús" quan la J. de 14 anys -que no viu amb el pare...vol que l'ajudi a fer-se gran i a aprovar el curs...

2 comentarios:

Assumpta dijo...

Jo crec que tu ja l'escoltes molt bé Manel... amb totes aquestes coses meravelloses que fas, aquests acompanyaments, tot... És emocionant llegir-te.

Quasi em fa plorar llegir que a la S. li han de tornar a fer la quimio... jo també tinc un amic en aquesta lluita...

Preguem per tots ells.

Una forta abraçada!!

Dating dijo...

Nice picture of mountain. Impressive!