martes, diciembre 01, 2009

Veniu, veniu...


- He anat a veure l'hort com estava...
Els tomaquets i les cols van creient. El que més enamora són els calçots...que ja estan gairebé apunt de ser menjats...amb tot el seu ritual...
- En l'hort he trobat en P.J.M.E.A. Sempre me'ls trobo...cuidant el seu tros. Com xerren..! quines explicacions no fan de la seva vida...! És un lloc de trobada, d'esplai...de fraternitat, de cerca...d'esperança...que arribi l'hora de donar fruits... i d'una millor amistat i d'intercanvi.
- En sortint m'he trobat la L. amb el seu fill M.de 3 mesos. Amb quina il·lusió m'ha explicat com creix el seu fill. I hem comentat que al poble enguany hi ha una colla de nouvinguts en aquest món, amics comuns... Quines ganes de viure...!!! Quina bona esperança de vida...!
- M'he trobat l'assistenta social del poble. S'ha interessat per la tasca comuna amb Caritas que portem a terme del "reforç" escolar per a tots els nens i nenes de les escoles públiquesal del poble. Aquesta col·laboració entre direferents entitats promet i esperem una major implicació de futurs voluntaris.
- Ahir la meva sogra, la "iaia" per a tots els fills néts i besnets, celebrà el seu 88è. aniversari. Durant tot el dinar es respirava una convivència de "vida" acomplerta satisfactòriament i sobretot carregada "d'amor"i felicitat.
- Abans de la celebració però, vaig assitir a una xerrada a "Espai obert" on el P.Joan Botam parlà "d'un nou model d'Església" a què molts aspirem d'anar fent com a veritable "regne de Déu" ja ara a la terra.
- Els meus néts, en J. i O. ja esperem el berenar i l'estona de jocs al "sorralet" d'aquesta tarda...
- I la M. que també m'espera perquè l'ajudi a fer els deures a l'esplai de "Nou barris".
- La G. a l'hospital de fa 10 dies,fent treballs i dibuixos per guarnir la Sala Hospitalària, tot esperant de poder anar a casa ben aviat...

Espero d'anar retrobant la presència de Jesús, en tots aquests esdeveniments. És ben veritat que cada dia és una nova cerca,una nova presència i una nova esperança de retrobament de l'Amor de Déu en tot.

1 comentario:

Assumpta dijo...

I tant que hi trobaràs la presència de Jesús en totes aquestes activitats... Cada una és important en sí mateixa... i tu en fas moltes!! :-))