lunes, mayo 24, 2010

CADA DIA AMB VOSALTRES

La primavera és l’estació de l’any que més em captiva.
Fotografíes i més fotografies. Vida i més vida arreu.
Temps propici per a l’aparellament, diuen els cièntifics.
“La primvera la sang altera” diu el refrany nostrat.
La gent gran sembla talment que es rejoveneixi o al menys ho intenta.
La joventut és a “la primavera de la vida”



A Girona la Fira de les flors



Als aiguamolls flors i aus


I a Terrassa “L’aplec de l’Esperit” per al jovent



Les trobades de reflexió, testimoni i famíliar força dirigides i poc espontànies
Llastima... per la “fredor” jovenil en la celebració eucarística.
L’important és veu que eren...els bisbes..els capellans..., els diaques...
Fins i tot es va aprofitar per fer una crida al “sacerdoci” i a la Missa del diumenge i a la confessió. Semblava que em trobava als anys cinquanta.


Peró l’Esperit està amb els joves...
“CADA DIA AMB VOSALTRES”

1 comentario:

Anónimo dijo...

jo vaig sortir molt decebuda per la imatge donada...estic d'acord amb el que dius ... semblava quaranta anys enrere...