domingo, noviembre 13, 2011

"Ets un administrador dolent i gandul"(Mt.25,14-30)


"GANDUL"

- Un diu:
- Jo no penso votar el dia 20N.
- Jo no ser fer per millorar la situació econòmica
- Jo no sé què fer quan veig un pobre, agenollat, que pidola pel carrer o a la porta de l'Església.
- M'han acomiadat de la feina, a mi i a 40 companys...i no puc fer-hi res.
- El meu fill és un descarat. No sé que li ensenyen a l'escola...
- Cada dia em donen menys tant per cent, als bancs on tinc els estalvis.
- Hi ha una "banca ètica", però allí no donen gaire interessos.
- No sé com educar els meus néts...són tan diferents als de temps passats.
- Jonada de "germanor" i sempre pidolant.
- A la declaració de la renda, no sé pas on posar la creueta, a l'Església o a Socials.

I després d´escoltar aquesta paràbola, continuaré essent "gandul"?

No hay comentarios: