sábado, mayo 12, 2012

"TAL COM EL PARE M'ESTIMA..."

“Tal com el Pare m’estima, també jo us estimo a vosaltres” “Aquest és el meu manament que us estimeu els uns als altres tal com jo us he estimat” (Jn.15,9-17) M’adono que realment es viu així…oi?
Principalment amb els que ho necessiten més.
Al meu voltant m’adono de tantes coses…
 - El proper diumenge celebrarem la fi de curs parroquial celebrant l’Eucaristia i després dinarem plegats a la plaça de l’Església.
- Avui els meus fills, amb els seus fills, han anat amb els seus amics I família a conviure I a explicar-se coses de la seva vida.
- Tinc unes amigues que aquests diez están a països africans portant a terme un projecte de vida i convivencia.
- Uns altres están treballant perquè la “cooperativa” que regenten amb gent necessitada no s’enfonsi per culpa de la “crisi”.
- La Rosa i la Carme m’expliquen la feina que tenen amb els seus marits, que tenen Alzeimer. I que cada dia novetats.
- Antics alumnes meus, avui, estant recollint aliments per una comunitat d’inmigrants, que ho necesita molt.
- El tema de “l’amor als altres” no el parlem mai amb la meva familia. Deu ser una cosa un xic vergonyosa…
- A les homilies on vaig, tothom parla que “ens hem d’estimar” però diuen com…tantes ocasions que hi ha a la vida…!
- Darrerament, deu ser que em faig gran, continuamente em pregunto com “estimo” i sempre trobo justificacions.

“Us he confiat la missió d’anar per tot arreu a donar fruit…”

No hay comentarios: