domingo, julio 22, 2012

...Veniu i reposeu...



-“Veniu ara vosaltres sols en un lloc despoblat i reposeu una mica”(Mc.6,30-34)
- Reposar de què? Físicament per tenir el cap més clar? Només una mica…per no oblidar la tasca que tinc entre les mans?
Puc descansar… i quanta estona i així poder justificar-me d’allò que no he fet?
O potser cal reposar una mica per veure amb perspectiva tot el que faig o no faig…
-Hi ha tantes coses a fer…per estimar els germans…!
- He visitat aquella persona que està sola a casa seva..? Ho podia fer? calia fer-ho o estava descansant?
- Que no havia d’anar a la manifestació per protestar de les reformes laborals i les retallades injustificades?
- Que no havia d’anar a “acompanyar” els meus germans senegalesos que els volen treure de la seva “nau” on viuen?
- I el meu testimoni “d’amor als germans” com l’he viscut?. Amb paciencia, o l’he defugit per impertinent…o desagradable?
- I com està la col·laboració a aquella Fundació, ONG, urgència mundial?
- Quan escolto les notícies dels mitjans de comunicació o els debats a TV…reposo? descanso, m’animo a comprometre’m?
- Què deuen fer aquells amics meus que estan a Mali, Síria, Jerusalem, donant la seva vida…?
No sé pas com passaré les meves vacances…i repòs… a la muntanya, a la platja…
Sabré estar atent al meu voltant i als germans, per poder estar descansar en Jesús?

No hay comentarios: