jueves, septiembre 06, 2012

Inici de curs...



Torne-m`hi

Ja som al setembre. Com es presenta? Com están els ànims? Tens il·lusions? Et desanimes  en saber que sant torne-m’hi?
Està plovent… cosa estranya aquest estiu oi?
Per a mi és una barreja de sentiments, il·lusions, utopies, projectes…Masses!!
Perquè, clar, cal escollir…i sovint  et mous per criteris de possibilitat o simpatía.
Possibilitats…clar. Dic això perquè dies enrera em vaig oferir per fer voluntariat d`acompanyament en una residencia d’ancians i em van dir que no podien aceptar voluntaris majors de 75 anys. I cada vegada em fa més por d’oferir-me. Em costa creure que sóc gran…Fisicament no em costa… mentalment em costa una mica més.
- Aviat començaré el reforç escolar dels serveis socials del meu Ajuntament, de 9barris o Sant Feliu.
- Continuaré acompanyant els infants i joves d’aquell hospital on des de anys col·laboro.
- Les sessions del consell pastoral parroquial están apunt de començar.
- Grup de liturgia i grup d’ACO.
- Els seminaris d’estudi on acostumo a anar també están al caure. (CiJ- Espai obert- ISCREB – Facultat de teología –CEP-
- Aquelles trobades de creients en “diáspora” i les sessions de formació comencem aquest mes de setembre.
- El seguiment, acompanyament d’aquells grups compromesos en la realitat social i d’exclusió, ocupen el seu temps.
- Les xarxes socials no les pensó pas deixar…m’ajuden a veure que el mon és molt complex i que hi ha necessitats arreu.
- Si perquè estàs a l’aguait d’allò que t’envolta, descobreixes necessitats de les quals no te’n pots desentendre…què he de fer?
Em va anar molt bé d’escoltar aquella amiga  que em va dir: “jo cada dia vaig treient les fulles inútils d’aquella seva que em van donar quan m’educaven religiosament a la meva joventut, el nucli de la qual era “el misteri de la vida…estimar els altres i ser estimat”
Bé…ja vaig fent i pensant i estructurant la meva agenda.
- Perquè, en ser avi de tres infants, de 7, 5 i 2 anys fa que cada cop més m’adoni que no gaire d’aquest món, ja….quina vida, quina empenta, quina  il·lusió…viuen i quina actitud meva els acompanya…
Bé ja aniré explicant el meu inici de curs… Que us provi , també a vosaltres…

No hay comentarios: