domingo, febrero 25, 2007

Per què...? Per a qui...? Per a què...?



- Per què és tan fantàstic...?

- Per a què és tan fantàstic...?

- Qui en disfrutarà...?

- Segur que n'hi milers de semblants i ningú els veurà mai?

Per què doncs o per a qui o per a què...?

És que ho volem saber tot!!!

Si gairebé no sabem res...

- Aquella mare em preguntava per què sa filla es va llençar d'un setè pis i va morir...

- Aquella amiga em preguntava per què son pare, quan més el necessitava va morir de càncer...

- Aquella amiga de divuit anys em preguntava per què és la tercera vegada que recau en el seu càncer de maxilar...

- Aquella amiga em preguntava per què era inexplicable i no podia expressar la seva felicitat desprès de fer l'amor amb el seu company...

I jo em pregunto per què no sé donar resposta a aquests interrogants que em fan tan sovint...

- És que ho he de saber tot ? Per què ho he de saber tot ?

- Tindria una saviesa humana molt gran...

- Per què vull tenir la saviesa divina?

- La puc tenir?

- Aleshores fóra saviesa humana o divina?

Quaresma = Confiança

1 comentario:

Jordi Llisterri i Boix dijo...

Hola Carles, et vull enviar un mail però no trobo cap adreça teva. Em pots dir alguna cosa a laetoanimo@focnou.com