viernes, marzo 16, 2007

"...el seu pare el veié i es commogué..."


Blocsfera Cristiana

- Antonio...té 45 anys...no té ganes de fer la marqueteria que se li ha assignat per al seu tractament de l'alcohol ...s'escapoleig i prefereix venir amb mi a fer una horeta d'informàtica.

- Na Dolors, 40 anys, segueix el corrent, com els seus companys d'equip de la feina. Diu que no hi ha res a fer. L'unic que compte a l'hora de la veritat és l'individualisme, la productivitat i que el supervisor estigui content.

- En Xavier, 32 anys, s'ha separat de la parella. Dos galls en un galliner no podien conviure. Després de l'experiència, de moment, no vol sentir parlar ni de fidelitat ni de projectes en comú.

- Maise ja ha fet els set anys. De cop s'ha posat molt malalta. Els pares no s'havien preocupat de la seva educació ni del seu testimoni cristià. Ara tenen por que es mori... i l'estant preparant i volen que pugui rebre el sagrament del baptisme.

- En Miquel i Na Isabel fa set anys que viuen en parella. S'han compromés a anar junts en un projecte de vida de servei en el seu barri eminentment obrer. No havien registrat enlloc el seu conpromís...però els riscos de la vida i les lleis han fet que ben aviat vagin al jutjat a comunicar que són parella i reconeixeran davant el jutge els seus dos fills.

- El seus fills no els han pas batejat. Volen que quan siguin grans decideixin si es volen batejar. I és que ell tampoc ha estat batejat. Ella sí.

- A mi em sembla que tot el que passa al meu voltant ho controlo tot. Domino la situació. (?)

- Tinc la resposta adequada a cada circumstància. Sigui alegre o trista. Sigui joiosa sigui dolorosa. (?)

- Quan faig revisió de vida amb el meu equip d'ACO, l'Evangeli m'ho aclareix tot...(?)

- En el Consell pastoral de la meva parròquia sé el que cal fer i el que els convé a la resta de la gent del consell i a la resta de feligresos...(?)


*"...i corregué a tirar-se-li al coll i el besà."Lc 15 20

1 comentario:

Unknown dijo...

Hola Manel, no sé si em recordes, sóc en dani Palau, era seminarista (avui prevere, a Vilanvoa i la Geltrú). ens vàrem conèixer a sant Just, situat? T'envio una abraçada ben cordial, t'agraeixo les teves reflexions en veu alta, i et comunico que t'he afegit al meu bloc que tot just acabo d'iniciar, "contrapunt teològic".
Una abraçada.

D.P.