sábado, abril 21, 2007

Rosa d'abril...


- Sí, si..aniré a comprar la "Rosa" per l'Assumpció, la meva muller. Sé que a ella li fa molt il·lusió que li porti i ho faig amb il·lusió i amor.

- Del llibre ja en parlarem...si me'n compra ella un..benvingut sigui..pel significat que podrà tenir el fet de donar-me'l -Estimació-. Però a mi mai m'ha agradat compar-ne per Sant Jordi. Em sembla que m'obliguin a comprar-lo quan menys el necessito.

- Unes paradetes de roses i llibres posades en llocs estratègics per a una major venda:

* per a recaptar alguns calerons per l'esplai del barri

* per la fundació... que anualment en rep una bona aportació.

* per aquelles actuacions solidàries...

* pel viatge de final de curs o carrera


Sí, sí...ja se que molts s'aprofiten i fomenten la dèria consumista

Però també hi trobes - il·lusió

- amor

- espontaneïtat

- transparència de sentiments

- ganes d'dentitat d'una nació o d'una tradició arrelada al poble


I tots aquests motius superen l'afany del consum, crec.

I enguany al meu poble s'hi celebra la FiraDesvern, amb el que comporta d'intercanvi entre els ciutadans.

Benvinguda la Rosa d'abril...

No hay comentarios: