sábado, enero 24, 2009

QUÈ - El nou musical

- Doncs, mira, m'ha agradat i molt.
- I m'ha fet pensar tot rient i passant-m'ho bé.
- No em faria res tornar-lo a veure.

Joves menors d'edat amb causes obertes amb la justícia...
Entren en un programa de consciènciació de valors.
El seu tutor se n'adona que la teoria és molt lluny de la pràctica.
El poder de l'autogestió...
Ganes de superació...

Al teatre hi vaig trobar nens i nenes de 10 anys, estudiants de secundària, educadors, pares i avis.
Et summergeixes en un ambient de juventut: converses, baralles, tacos, delinquència, il·lusions,ganes de tenir una segona oportunitat...

Te n'ofereixo una escena...

4 comentarios:

Mercè Solé dijo...

A mi també em va agradar molt... I vaig trobar que hi havia molta gent de la que segurament no va gaire al teatre. L'única cosa que em va fer patir una mica va ser el volum sonor... Penso que d'aquí cinquanta anys, els qui encara visquin, seran sords!
Mercè

Assumpta dijo...

Tal com ho presentes sembla molt interessant!! :-)

Suposo que ho deuen fer a Barcelona, no? :-)

Montse dijo...

Només passo per donar-te una abraçada i records, ara no em puc connectar tant com jo voldria, ja saps, ara la meva prioritat és passar tot el temps possible amb els meus pares, sobretot amb el pare.

Laia dijo...

Als meus pares també els hi va agradar i això que jo patia per les paraulotes de la posada en escena... i la resposta de ma mare va ser: per què? que no se'n diuen de paraulotes? ja se sap...
Van estar molt contents i més després de tant de temps que no havien sortit junts.