domingo, noviembre 05, 2006

Inici del meu Bloc

Avui, dia 9 d'octubre del 2006, em decideixo a inicar aquest blog personal.
No sé encara quin caire tindrà, ni quin serà l'estil de redacció que utilitzaré. Serà una reflexió personal compartida? Serà com un diari personal d'aquells que escrivíem de jovenets? Serà que aprofitant els avantatges de les noves tecnologies, em comunicaré amb qui sap qui? i aquest es posarà en contacte amb mi i farem camí junts ? Es convertirà en una xarxa de comunicació plural?
Convidaré els meus amics/gues a compartir el pensament, la manera com veiem les coses? les nostres il·lusions, els nostres reptes, els nostres projectes? Ja ho aniré veient en què s'ha convertit el meu blog.
En un altre moment escriure el meu perfil. Per avui ja en tinc prou d'haver encetat aquest blog.
Fins aviat

No hay comentarios: