domingo, noviembre 05, 2006

Ja ha començat el curs 2006-2007


Em sembla que ja està tota plena , la meva agenda:
dilluns: Formació TIC, Sati DNEE i Temple virtual; dimarts:Vall d'Hebron; dimecres:Rauxa i ciutat Vella(Tria); dijous: Curs de formació permanent a la Facultat de Teologia de Barcelona i Muntanyès (9 barris); divendres:Alex; dissabte i diumenge...variable.

De moment provarem com va això. Perquè si afegim les reunions periòdiques: ACO, Gregorià, Consell pastoral, Seminaris, Curs a distància de TIC, Comunitat de Reixac, Caputxins, conferències, etc...em sembla que és prudent no carregar gaire l'agenda.

Em va força bé fer aquest bloc. Ve a ser com una petita reflexió del dia transcorregut i les seves incidències. Així es va veient si segueixen el propòsit inicial o l'evolució o virtualitat correcte i acceptada segons el meu projecte de fons: acolliment, servei, estimació.

No hay comentarios: