sábado, noviembre 18, 2006

TIC i també telèfon...


L'ajut, la companyonia, l'estimació, la construcció, el compromís, l'anar vers... el "passa-ho..." també es fa amb les TIC i el telèfon.Molt jovent es trobaria sol si no disposés d'aquestes eines... On són els liders, els creadors de pensament en l'ús de les mateixes.

Uns exemples, a l'atzar, de converses d'amigues meves...i les possibilitats que comporten:

--------

"porque simplemente... amo los telefonos.. porque un telefono a veces puede ser la salvacion.. porque hoy el telefono me a animado... claro... detras habia alguien porque a veces me anima y porque... es la unica manera de poder hablar con mucha gen
-------
nina!.. xii nse k fariem sense un tel^^
animat, animat kriÑo!!! ya saps k stik aki x el k sigui! ;) testimooo!.. aaah!!! el jok d la camera ens spera xD hey stik skoltant Mcfly o.O kuants rekords xD
cuidat nina!!!
petoneeets*
düU!
-------
guapa,ke vals molt, k no tenfonsis per problemes, tot pot tira ndavan..ia veuras, i ia gent que no et coneix be..perq si et conegues be no perdria el temps en sta borde am tu, ni en pikarsa, sino k estaria amb tu amb bon humor..
ians entenem.. animat wapa!
-------
Olaaaaaaaa ia estic una miketa mes animada jeje
avere si ens podem presentar abiat *O* saps io tinc panic a parla per telefon pro abans m'agradaba molt ^^' ara encambi cuan sona em poso isterica ¬¬ no soc capaç d'agafarlo buaaaaaaaaaah weno un besiiiiiin!!!

No hay comentarios: