martes, diciembre 19, 2006

Nadal...


*Estic trist...
  • - Els meus amics joves...em diuen que no creuen en la religió que els han ensenyat al seu ambient familiar, escolar, parroquial...
  • - Esperen que acabin aviat les festes de Nadal que la ciutat els ofereix...
  • - Només veiem llums, paradors, anuncis per anar a comprar...
  • - Alguns voldrien anar a la muntanya a veure els estels i reflexionar...
  • - Els més petits esperen el Papa Nöel, el tió...
  • - Alguns fan el pessebre...
  • - Els més grans parlen on aniran a la Missa del gall...
  • - De qui compra els números de la Rifa...
  • - De què volem per Reis els fills, néts...

I jo no sé què dir-los...

- Em quedo mirant el pessebre i penso...

  • Només per això ha nascut el Fill de Déu ?
  • Els que volen veure què fan els cristians aquests dies...què veuen que fan o com viuen aquests dies?
  • L'anunci de la Bona Nova en aquests dies en què ha de consistir ?
  • Per què em fa vergonya anar a segons quina Església a celebrar el Nadal ?
  • Per què estic més a prop de com pensen certs joves en ocasió d'aquestes celebracions?

- Em passaria aquests dies al costat d'aquells nois i noies que estan al "meu" hospital de la Vall d'Hebron.

- Em passaria una estona llarga "comentant" blocs d'amics i amigues meves perquè hi veig transparència, ilusió, ganes de fer coses, ganes d'estimar i de fer el bé.

- Tinc ganes d'estar amb els meus fills i nét perquè vegin que el meu Nadal és estimar-los perquè Jesús els estima. I perquè vegin que estimo aquells que esperen la meva companyia perquè Jesús també ho faria.

*Espero que la meva "comunitat cristiana" m'ensenyi a millorar la meva vida cristiana.

No hay comentarios: