viernes, marzo 23, 2007

25 anys + 10 anys + 10 anys+ 25 anys més. Capicua!!!


25 anys en el nou edifici de la meva escola...
+ 10 anys més en l'antic edifici de l'Ateneu...
+ 10 anys en el ministeri sacerdotal...
+ 25 anys de joventut
i es que ara en tinc 73 d'anys, acabats de fer.
amb la meva dona i amb dos fills de mes de 30 anys i un nét i un altre en camí
I penses... amb quantes persones has conviscut en aquests anys...

- més d'un miler d'infants, més llurs pares i germans...
- quants dies i quantes hores venen a ser ?
- quantes ocasions d'acolliment i d'estimació !
- quants patiments, joies i tristors compartits !

- més de 100 companys de professió i mestres !
- quants continguts, procediments, actituds i valors tractats !

- I jo em pregunto... quants testimoniatges els he donat del meu seguiment a Jesús ?
- quants rebutjos a l'Amor de Jesús he provocat per culpa del meu mal testimoniatge ?
- en quantes ocasions he lloat el Senyor?
- en quantes he confiat en Ell ?
- en quantes he celebrat, m'he alimentat i he donat gràcies pel seu Amor i misericòrdia?

Fan pena aquestes estadístiques... Sort que encara estem a Quaresma!!!
S'acosta la Pasqua!!!

1 comentario:

Unknown dijo...

Felicitats per les teves estadístiques. Però més enllà de les teves dades, jo et faré memòria d'un esdeveniment molt senzill: la vegada que vas obrir les portes del Montseny per acollir els joves de la trobada de Taizé a Barcelona l'any 2000. No me n'he oblidat mai. Gràcies.