domingo, junio 17, 2007

Coses que acaben i coses que comencen...


- Acaba la primavera i comença l'estiu...
- Acaba un curs escolar de molts amics/gues meus/ves i comencen les seves vacances...
- He acabat el curs de formació permanent de la Facultat de Teologia i començo els "cursets d'estiu" del Rosa Sensat i del Voluntariat.
- Acabaré el 2n.any de fer d'avi d'en Joel i començaré a ser-ne de bell nou d'en Oriol...
- Hem acabat la catequesi d'adults de la "Comunitat de Reixac" i comença ... de viure-la.
- Acaba l'estada, després de 16 anys, del mossen-rector de la meva parròquia i començarà una nova missió com a rector a la nova parròquia-Catedral de Sant Feliu.
- Acaba la feina del meu fill en una empresa i en comença en una altra...
- Acaba, un altre fill, d'arribar de Madrid i s'ha de preparar per anar a Milà demà passat.
- Acabo de comentar uns bloc d'uns amics/gues meus/ves i actualitzo el meu...
- S'ha cabat el reforç escolar i hem pogut fer una partida d'escacs...
- L'amic Eloi acaba una tasca en un Esplai i en començarà una altra en un altre lloc...
- Acaba de ser de ser ordenat "diaca" i ara comença el "servei" oficialment...
- El meu cunyat li acaben de diagnosticar un càncer i molt aviat començarà el tractament de radioteràpia...
- La meva dona ha acabat un curset de ceràmica i ara en comença un de macramé...
...
- Ha acabat la lliga de futbol....amb mala sort jejeje

En fi que la vida no s'acaba

1 comentario:

SSQ dijo...

Acabo de llegir el post i començo a escriure el comentari...
Em sap greu això del cunyat. Espero que tot vagi bé. Un meu oncle deu fer un mes que sortia en moto de casa i un conductor sense carnet el va embestir. Pintava tot molt malament. Li han hagut d'arreglar la cara, ha perdut un ull, però malgrat tot se n'està sortint. Ah, i el mateix oncle ja havia superat dues operacions de càncer fa anys. Espero, repeteixo, que tot vagi bé al seu cunyat.