lunes, enero 05, 2009

DESMUNTANT ELS TÒPICS DE GAZA



Aquests dies no podia o millor no sabia com actualitzar aquest Bloc...
Només penso en la guerra que hi ha a l'orient mitjà: Palestina i Israel...

Pero avui, la nit de Reis...la Cavalcada del meu poble..., les cares dels infants i la dels seus pares i avis, em fa actualitzar el Bloc perquè la vida també s'actualitza minut a minut.



Desmuntant els tòpics de Gaza, continuant les mobilitzacions
La culpa de l'ofensiva és de Hamas per haver llançat coets; Hamas va prendre el poder per la força. Et recomanem un article que desmunta tòpics. Les ONG convoquen concentracions avui divendres i dissabte 10.

+ INFO: Canalsolidari

3 comentarios:

Assumpta dijo...

Demanem també als Reis PAU...

Montse dijo...

Hola Manel primer de tot gràcies per les teves paraules, tot suport s'agraeix.
En segon lloc et desitjo a tú i tota la família un molt bon any 2009 i una abraçada ben forta.
En tercer lloc, em de lluitar per la PAU en el món, però es veu que no interessa, quan veig això penso que sóm la única espècie que es mata entre ells.

Mundy dijo...

Hace algunos meses concretamos un proyecto que nos venía dando vueltas por la cabeza y así nació La Barca, quizás el 1º Blog global hecho POR Y PARA católicos divorciados en nueva unión de todo el mundo.
Nuestro proyecto está difundido en 23 países y está concebido sólo para servir, por tal razón difunde noticias de movimientos de pastoral o grupos que tratan la problemática de quienes vivimos en esta situación definida como “irregular” y que a pesar de los casi 30 años de la Encíclica Familiaris Consortio, ese verdadero regalo de SS Juan Pablo II, aún hay quienes nos pretenden presentar como alejados de la Iglesia, seguramente por desconocimiento.
Desde nuestro blog, además, estamos impulsando el Día Internacional de los Católicos Divorciados en Nueva Unión que se celebrará en todo el mundo el 1º Domingo de Mayo, con la misma convicción que aceptamos el sometimiento al Fuero Externo (Tribunales Eclesiásticos) y la comunión espiritual (por nuestra imposibilidad de acceso a la Eucaristía)
Por todo ello esperamos que nos visiten y nos envíen todos los comentarios y todas las informaciones que deseen, ya que La Barca es un espacio abierto, contenedor y fundamentalmente misericordioso, que no censura ninguna opinión.
Los esperamos.
Mundy
labarca@ymail.com
www.labarcaglobal.blogspot.com