martes, julio 14, 2009

Dia a dia...amb el misteri



- Aquest insecte tan bonic i aquesta flor tan formosa...si arribo a passar dos minuts després..no els veig , ni ells potser tampoc es troben...
- Diuen que fa milions d'anys....aquell astre va començar a existir...i ningú se n'havia assabentat...
- El meu fill em diu, ara que tinc 75 anys..., que tinc en el meu cos una proteïna desviada i que potser aniria bé de estudiar-ho bé...per interés de la salut dels meus néts...
- Aquell vellet...cada dia i a la mateixa hora va a un banc d'aquella plaça per veure si pot "magrejar" les noies que també hi van, i si convé pagant el que sigui...Cada dia, cada dia...Diuen que està malalt, als seus 80 anys...
- La M. s'ha anat, com cada any a Palestina...No pot viure, en la seva joventut, sense ajudar, ser solidari, estimar els ses amics d'aquell país...
- Quantes fundacions...sense ànim de lucre es creen...en benefici de tantes altres persones, només seguint la "raó" del seu cor i del sentit comú...

A prop d'aquell insecte i la seva flor...aquest parell de caragols....MISTERIS

No hay comentarios: