martes, abril 10, 2012

BONA PASQUA...!!!


BONA PASQUA!!!
Quantes vegades m`ho han dit aquests dies...
I a cadascú que m'ho deia, jo el responia de la mateixa manera...
Però ,de segur, que cadascú em volia donar un missatge ben personal...
Però quin era ?
Ja sé que aquesta trobada no era pas per comentar el significat ni el sentit del missatge, però curiosament, el meu subconscient em presentava un resum de totes les converses tingudes amb aquesta persona.

I en la resta de la diada de Pasqua i evidentment en moltes circumstàncies de la vida, en totes no en sóc pas capaç...,intento de veure "PASQUES...ALLIBERAMENTS...VIDES"...ENCARNACIONS DE LA VIDA DE JESÚS-DÉU.
- En els néts, que només pensen en jugar, autoestimar-se, competir per poder viure en plenitud (si fos possible com en Leo Messi).
- En els fills, amb els seus projectes cada vegada més complicats davant les persones i les circumnstències de la feina que fan...
- Les meves "joves" que gairebé només pensen a fer bé les coses envers els seus fills ja sigui la salut, l'alimentació, els valors a educar...
- Els joves que trobo i em saluden com les seves ganes de triomfar en la vida, de ser feliços, de ser estimats i d'estimar i de pensar en el futur de llur vida.

I jo, que noto que em faig gran...que no tinc l'empenta i l´`exit per VIURE - ALLIBERAR-ME- ESTIMAR, com tenen les persones joves. Costa d'acceptar que la VIDA és això: nèixer- crèixer- fer - patir - estimar - envellir- morir i...ressucitar.

BONA PASQUA

No hay comentarios: