viernes, julio 05, 2013

L'Eduard, nou nat...


El Nou nat: l’EDUARD
Ha nascut avui, divendres dia 5 de juliol.
- Tot han estat trucades del telèfon…per avisar la família
- Tot sòn felicitacions i ganes de conèixer el nou-nat i donar l’enhorabona als pares de la criatura.
- En Gerard – de 3 anys i mig-, el seu germà, ja fa dies que l’espera
- Els pares – la Consuela i en Pau, nerviosos i molt feliços.
- Els avis -nosaltres, l’Assumpció i en Manel- també molt feliços.
- Ja l’he conegut, en fotografia. I com en altres ocasions m’he emocionat...
I l’emoció, cada vegada, en passar els anys i fer-me més gran, m’ajuda a assaborir la joia del “misteri” de l’existència, de les ganes de viure, de la paternitat, de la germanor,...de tot...
- I aleshores les converses amb “Déu”- Jesús – el Creador de la Vida i del seu Misteri són més sinceres, més plenes de vida.
Li dic, tot i que ja ho sap, que els pares estan molt contents i li demano que els ajudis en la seva responsabilitat i estimació de pares.

I a mi que m’ajudi a ser, també responsable i a seguir la meva consciència, tot cercant en el camí misteriós que ha posat davant meu.
Em fa més feliç el "misteri" que les grans certeses d'altri...

No hay comentarios: