domingo, mayo 20, 2007

Més de 500 comensals...


Avui un dia molt ple...

Quan he vist les 500 persones...m'ha fet pensar molt...

I moltes més que no han pogut venir al dinar que hem celebrat en ocasió dels 25 anys de la meva escola "Escola Montseny" de Sant Just Devern.

- Una seixantena dels meus exalumnes no els pas reconegut...Com canvien la gent.

- Sort que han estat ells que s'han anat manifestant i aleshores hem recordat les estones que vam viure plegats en aquelles aules.

- I la festa durarà fins a finals d'any, clar...

- Avui tot eren records, il·lusions, projectes, marits, parelles, fills, filles i també néts...

- Avui tot respirava vida, amistat, companyonia...

- Avui no hi havia "partits polítics", millor dit, campanya electoral... Tots pensàvem amb el poble i les escoles del poble i això que a la meva taula n'hi havia de quatre formacions polítiques.

- Quina satisfacció comportava el saber que els teus exalumnes recordaven anècdotes viscudes plegats i tots els moments bons que van passar a les nostres aules.


Cal en aquestes ocasions...un testimoni explícit de les pròpies creences ?

Tothom coneixia la trajectòria dels seus mestres i com pensava i com pensa actualment.

Es notava una simbiosi de punts de vista, d'enriquiment mutu, de criteris. I això des de les 10 del matí fins les 7 de la tarda....sense parar.


Avui necessito repensar, pair, agafar forces per anar acomplint el meu projecte de vida cristiana.

No hay comentarios: