sábado, julio 14, 2007

"Clarificar els valors és el primer pas essencial cap a una vida més rica, plena i productiva." Carl Rogers


Cal tenir alta "l'autoestima" per seguir Jesús,ser bon cristià i donar-ne testimoni...???
Jo crec que sí!!!
---------------------------------
És per això que em van fer pujar sobre la taula, tots els companys que fèiem el curset de "Promoció de l'autoestima als infants i al jovent" organitzat a l'escola d'estiu de Rosa Sensat.
I van lograr fer-me pujar l'autoestima.... i a veure si me'n serveixo....!!!
Què em van dir, un per un....anònimament?

MANEL, DE TU M'AGRADA MOLT:
- M'encanta com transmets tota aquesta experiència que tens de la manera més juvenil que portes dins. M'has donat il·lusió!
- M'agrada l'energia i la sabiduria que transmets.
- La teva manera tolerant i intel·ligent de conviure amb els altres.
- Les teves ganes d'aprendre i que ets una de les persones amb més vitalitat que conec i perquè ets un bon mestre.
- Que ets molt vital, amb molts interessos i superservicial.
- L'experiència reflexionada que transmets.
- M'encanta el teu esperit jove i les ganes de fer coses joves. De gran vull ser com tu!
- Manel, m'agrada molt la teva humanitat, la teva vitalitat, l'alegria i tendresa. Molta sort en el teu camí!!
- M'encanta la teva juventud, il·lusió i generositat, no les perdràs quan et facis gran, segur. Gràcies.
- Ets molt bona persona, generós, tranquil, ingeniós, alegre!!! vital, enèrgic, humà...!!
- El fet que siguis el més jove de tots i tinguis un bon interès!
- La pau, el desig de seguir ensenyant, aprenent. Manel sempre seràs jove!!
- La teva tranquil·litat i serenitat.
- Ets un artista. Ja m'agradaria estar tant en forma mental i física com tu estàs.
- El teu esperit jovial i que no has oblidat el nen que portes dins que et ser una persona genial. I que es pot confiar amb tu!!!
- La teva forma de ser, la teva naturalitat i el teu entosiasme, transmets alegria i ganes de fer coses!!!

TOT AIXÒ NO PODIA AMAGAR-HO....ELS COMPANYS M'HA FET PUJAR L'AUTOESTIMA A 100 PERQUÈ SÓN ÚNICS I ESPECIALS....COM JO....GRÀCIES

TOT GRÀCIES AL PROFESSOR: JORDI PANISELLO

2 comentarios:

Pani dijo...

MANEL, me n'alegra que vegis molt clar que ets meravellosament únic, i llegir-te n'és una prova més. I m'agradaria afegir que penso que el que hem viscut durant aquestes dues setmanes ha estat gràcies al favor que ens fet de creure cadascú en allò de bo -que és molt- que sovint no ens reconeixem. Els teus companys i companyes, entre els qui em compto, vam ser un mirall com tu també ho vas ser per a nosaltres. El professor al qual li agraeixes se sent molt orgullós d'haver compartit aquestes dues setmanes aquest temps amb persones tan especials. Per què una clau obri cal que la vulguis fer girar i que el pany sigui l'adequat. És evident que va haver molta voluntat de girar la clau, però encara més que hi havia dins cadascú meravelloses portes que obrir. És fantàstic, oi? En fi, com vaig dir... gràcies per ser-hi!

Jordi Panisello

Josep Àngel Colomés dijo...

Interessantíssim!!! Gràcies per compartir-ho!