martes, enero 01, 2008

Estigues content...


Aquest còmic l'ha fet un amic meu..Ja sabeu qui oi? en Eloi Aran (suposo que me'l deixa usar pel meu bloc...)

Com que m'agrada per això el poso al meu Bloc
Vés per on...!"Manuel" "Manel""Emmanuel" vol dir "Déu en nosaltres..."

O sigui que el meu nom sovint em recorda que Déu està en mi... vés per on..!!!
I no només pel nom que tinc...sinó perquè veritablment m'ho crec...
I no em feu dir per què m'ho crec...perquè no sabria explicar-vos-ho..
És un convenciment que tinc...que Déu està en tot, en totes, i en tot lloc...
I prou, prou, prou!!! jeje... que això no es pot demostrar amb paraules.
No sé raonar-ho, però la raó em diu que ha de ser així...

I m'agradaria que tothom n'estés convençut com jo n'estic.
I m'adono que molts amics/gues meus/ves em diuen que no n'estan convençuts perquè no ho poden desmostrar.
I jo penso que quan confio en les persones o estimo una persona no ho puc demostrar, però hi confio i me l'estimo de veritat.
Avui, aquest any, desitjo que tothom arribi a estar convençut que Déu estar amb ell, passi el passi.
Això arreglaria moltes de les desavinences, guerres, desgràcies que fem i tenim els humans.

BON I FELIÇ ANY 2008

2 comentarios:

Ramon Bassas dijo...

feliç dia del sant

Montse dijo...

FELIÇ ANY 2008, si tothom pensés com tú no hi hauríen ni guerres, ni odi.
Estimar, és la paraula, i la clau per aconseguir la PAU.