viernes, enero 18, 2008

Gener...



Mes especial...

Fret, pluja, neu...
Un xic costarut de passar econòmicament parlant
Relax després de tantes festes celebrades
Jo vinga practicar amb la DS

Però també noves experiències...
Reprenc els "reforços escolars"
Inicio cursets d'iniciació informàtica per a gent gran...
Faig noves amistats virtuals i presencials.
Trobades de militants de moviments cristians
Es reprenen les classes del segon trimestre de la formació permanent en Teologia...
Nova empenta a actualitzar i comentar els Fotologs, els blocs, els metroflogs, etc...
Elaboració dels DVD, compilatori dels 25 anys de l'escola
Inicio la celebració del 25è aniversari de la creació del Grup de Cant Gregorià on canto. Proper dia 26 concert a l'Ateneu de Sant Just Desvern...

Els meus amics també fan propòsits d'any nou..
No enganxar-se en el MSN...
Anar a dormir més aviat
Estudiar de valent les assignatures suspeses...

I els meus néts no paren de jugar amb els jocs que els han portat els Reis...
Misteri de l'empenta per a viure, per ser autònoms, per decidir els propis gustos, per fer rebequeries de creixement amb els pares i avis...

2 comentarios:

eloi dijo...

Endavant amb la teologia i les demés activitats Manel!. Aquests dies he tornat a trepitjar la FTC per les xerrades aquetses sobre la parròquia, ha valgut força la pena tot i que, en el fons, "ja ens ho sabem". Fins aviat!

Montse dijo...

Hola Manel, he llegit el teu comentari, gràcies, jo també espero que quan tornis a venir m'avisis, estàs fet un artista d'internet, i un activista dels bons propòsits, menys mal que hi ha gent com tu, per seguir creient en les persones.
Una abraçada ben forta, i pensa que jo no t'oblido.