lunes, noviembre 17, 2008

Cant Gregorià




(clica sobre de la imatge per ampliar-la)

Saps què és el Cant Gregorià?
Vols sentir peces d'aquest cant, durant una horeta, amb explicacions d'un expert, com és el meu Director en Ramon Moragas?
Encara hi ets a temps perquè diumenge vinent, dia 23 cantem al "Petit Palau" del Palau de la Música de Barcelona.
És que fa 25 anys que vam formar aquest grup i ho celebrem.
L'entrada costa només 10€.
Aprofita aquesta ocasió...
En aquesta ocasió gravarem, també un nou CD.

A veure si t'animes.

5 comentarios:

Assumpta dijo...

Jo ja m'hi he apuntat!! :-)))

Ens veurem diumenge, eh?

Ja em diràs com s'ha de fer per poder saludar als artistes ;-))

Manel Filella dijo...

Assumpta:
Jo tampoc se com es podrà.No hi he estat mai al Petit Palau.
Però,espero que com en altres ocasions,abans o millor després del concert, anirem a buscar la nostra familia a platea. Tu ja em reconeixeràs...però jo a tu i al teu marit no...jeje

Assumpta dijo...

Ah!! Tu vindràs a Platea!! amb el públic!!

Jo no sóc massa alta, porto una meleneta castany fosc i ulleres... i el meu marit és més alt, més abans prim i guapo, guapo, guapo :-)))

S'ha d'anar vestit d'alguna manera o es pot anar "normal"? :-))

Manel Filella dijo...

Assumpta:
Normal, normal...Només nosaltres "els artistes"...portarem camisa blanca, pantaló fosc..jeje

Assumpta dijo...

Ai!! Menys mal!! jajaja és que jo no en tinc pas de roba "de vestir" :-))

Diuen que diumenge farà molt de fred!!

Falta poc, eh? :-))