domingo, noviembre 05, 2006

Segon dia del meu bloc

Estic veient que mentre no es conegui el meu bloc per part dels meus amics i no el compartim amb comentaris, el que escrigui és una reflexió sobre el que he fet en el dia d'avui.Avui dimarts, al matí, és el dia que dedico anar a veure els meus amics preferits: els nens/es i joves de la primera planta de l'hospital de la Vall d'Hebron on els faig un taller d'informàtica per als nens/es ingressats/des. En l' inici del curs escolar acostuma a haver-hi canvis.Segurament que hauré de fer el taller el mateix dimarts, però a la tarda. Més tranquil·litat i menys interferències (visites de metges, mestres hospitalaries, atenció de les infermeres...).Ja en tinc 64, d'amics, i això sense comptar els germans/nes, pares, familiars... És una font d'amics inacabable. Cada setmana un o dos de nous. Que duri...!!!

No hay comentarios: