sábado, febrero 02, 2008

El meu tronc...


Aquesta foto feta a un arbre de la Garrotxa em fa pensar en el mes que comencem...
- Conclusions de les jornades de la "Catosfera"
- Atenció als meus fills.
- Atenció ela meus néts.
- Atenció a la meva dona i a la resta de la família.
- Atenció als meus amics i amigues que cada dia augmenten.
- Atenció als nanos a qui els faig reforç escolar.
- Atenció als alumnes amb qui faig classes particulars.
- Atenció als nanos de l'esplai "Muntanyés" on vaig
- Atenció a les jornades de formació dels voluntaris.
- Atenció al grup de "gent gran" que s'inicien en la informàtica.
- Atenció a les sessions de formació permanent de teologia.
- Atenció a les reunions de militants d'ACO i dels seus comités de zona.
- Atenció a la reunió d'estudi de l'evangeli.
- Atenció a la transcripció a Word de la lliçó d'en Pep de Sant Pere de Reixac.
- Atenció del grup de Cant litúrgic de la parròquia.
- Atenció a l'assaig de cant gregorià que enguany celebrem el seu 25è aniversari.
- Atenció a actualitzar i comentar els blocs, fotologs, metrologs...etc
- Atenció a fer l'exercici per a la salut.
- Atenció a les activitats de Carnaval que s'organitzen arreu...però si no he tingut temps de jugar amb la Nintendo DS...
- Atenció a conferències interessants que es fan aquests dies a molts llocs...
- Atenció a organitzar alguna sortida de lleure per aquests muntanyes que ens envolten
- ....
Paro les atencions a fer contemplant aquest tronc i les seves branques, les quals em diuen que la vida és això, aquesta teranyina de relacions, actuacions...fetes amb esperit atent i de servei a totes les persones amb qui convivim.

Per molts anys pugui contemplar aquest tronc...

No hay comentarios: