domingo, febrero 24, 2008

Tinc set...



Avui necessito contemplar...encara que sigui amb aquesta fotografia que m'ha facilitat el meu cunyat del Moixeró i la Roca Sansa...

I és que tinc set...
De tantes coses...
- De la pau, de la justícia, de la fraternitat entre les persones i els pobles...
- De saber escoltar les persones que m'envolten..
- De saber ajudar a aquells que necessiten del meu acolliment...
- De saber elegir la opció per satisfer el meu desig de plenitud dins el projecte de Déu en mi...
I sé que Jesús em diu: " que qui vegui de l'aigua que ell dóna no tindrà mai més set..."

No podrien suprimir les "campanyes electorals"...???
Em diuen pas res de nou. Si de cas mentides i interessos de poder.
Jo ja sé a qui he de votar...

Prefereixo llegir aquestes frases de St. Exupery, que una amiga meva ha posat al seu fotolog:
"La meva flor és més important que totes vosaltres, perquè és la que jo he regat. Perquè és la que jo he posat sota la campana. Perquè és la que jo he protegit amb el paravent....Perquè és la que jo he sentit queixar-se, o vantar-se i fins de vegades callar.Puig que és la meva rosa"

El meus amics, els meus familiars, els meus néts, el meu proisme...són la meva "rosa".

Deixeu-me contemplar i fins aviat.

No hay comentarios: